مشاوره و ایده پردازی
تیم به گزین بخش ایده پردازی این غریزه و تخصص را در مسیر برقراری ارتباط برند با مخاطبش فعال می کند. ارتباطی که باید صمیمی ، ماندگار و صادقانه باشد. این بخش از هر طرف که سفارش مشتری را بررسی می کند تا به یک ایده محوری دست یابد که دربرگیرنده اهداف کوتاه مدت و بلند مدت مشتری باشد. همچنین این مفهوم محوری باید متناسب با بینش خودآگاه ، ناخودآگاه و توانایی مخاطب برند باشد. این مفهوم نشان خواهد داد که باید درباره ارزش اساسی برند به مخاطب چه بگوییم . . . !؟
فقط در یک حالت حق داریم انتظار داشته باشیم ما را شنیده باشند ، دیده باشند ، به خاطر سپرده باشند و دوست داشته باشند. وقتی که پیش تر از خود پرسیده باشیم : چگونه بگویم . . . !؟
تیم خلاقیت با روشن کردن موتور روش های خلاقه ، بداهه پردازی و تفکر جانبی حول ایده اصلی طوفان فکری به پا میکند تا زمانی که گیراترین و موثرترین راه القای آن روح را بیابد و آن را به سناریو ، استوری بورد و طرح های گرافیکی تبدیل کند. تمام این مراحل ، در چهارچوب کمپینی که مشتری را در جریان روند فکری طی شده قرار میدهد ، تنظیم شده و به مشتری تقدیم میشود.