تولید محتوای شبکه های اجتماعی

تولید محتوای شبکه های اجتماعی بدل به یکی از چالش های بزرگ بسیاری از شرکت ها، برند ها و موسسات شده است. تولید محتوایی که بتواند باعث جذب مخاطب شده، کار بسیار دشواری است. نیازمند صرف زمان و هزینه بسیاری می باشد. جای تعجب نیست که بسیاری از برند ها، امروزه بیشترین هزینه مربوط به تبلیغات خود را صرف تولید محتوا می کنند.

در این راستا، تیم طراحی به گزین ، ارائه خدمات تولید محتوای شبکه های اجتماعی را به یکی از اصلی ترین خدمات خود بدل کرده است.

انواع تولید محتوای شبکه های اجتماعی

پوستر های تبلیغاتی

پوستر های تبلیغاتی یکی از رایج ترین انواع محتوای مورد استفاده در شبکه های اجتماعی می باشد. پوستر های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی می توانند در دو بخش اساس منجر به جذب مخاطبین بیشتر شوند.

پوستر های آموزشی: این نوع پوستر ها با این که بیشتر جنبه آموزشی دارند، مخاطبین بیشتری را به خود جذب می کنند و به صورت غیر مستقیم می توانند به فروش کمک کنند. با توجه به باز نشر این گونه محتوا توسط دیگر کاربران بازخورد تبلیغاتی بسیار مناسبی را به ارمغان خواهد آورد.

پوستر های تبلیغاتی: این نوع پوسترها به صورت مستقیم محصولات و یا خدمات شما را برای کاربران معرفی می کنند.

تولید محتوای اینفوگرافیک

اینفوگرافیک ها قابلیت بسیار بالایی برای جذب مخاطبین در شبکه های اتماعی را دارا می باشند. بازنشر آنها توسط کاربران بسیار زیاد بوده و به سرعت در شبکه های اجتماعی منتشر می شوند.

تولید محتوای موشن اینفوگرافیک

موشن اینفوگرافیک ها با توجه به قابلیت موشن، مخاطبین بسیار زیادی را برای شما جذب خواهند کرد.

تولید محتوای انیمیشن

انیمیشن هایی که برای این بخش در نظر گرفته شده اند در دو بخش اصلی تقسیم بندی می شوند.

انیمیشن های آموزشی: این نوع انیمیشن ها، با توجه به بار آموزشی خود، یکی از محبوب ترین انواع محتوا در شبکه های اجتماعی می باشند. این انیمیشن ها به میزان قابل توجهی توسط کاربران دیگر باز نشر داده می شوند و مخاطبین شما بیش از پیش افزایش خواهند یافت.

انیمیشن های تبلیغاتی: هدف اصلی از این نوع انیمیشن ها معرفی محصولات و خدمات به صورت مستقیم برای مخاطبین می باشد.

تولید محتوا به صورت تیزر

ویدئوها و تیزهای تبلیغاتی امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند. با توجه به بهبود سرعت اینترنت، امکان مشاهده ویدئو در اینترنت برای همه فراهم شده و تیزرهای تبلیغاتی و آموزشی به محبوب ترین انواع محتوا بدل شده اند.

Buy now